Digital Signage
4K UHD draaibare 55 inch display met multi-touch en intuïtief lezen en schrijven.
4K UHD draaibare 55 inch ...
Creative Touch 3-serie interactieve flatpanel-display van 86 inch.
Creative Touch 3-serie in...
4K UHD draaibare 65 inch display met multi-touch en intuïtief lezen en schrijven.
4K UHD draaibare 65 inch ...
- Al 20 jaar betrouwbaar en ervaren
- Professionele klantenservice
- Originele kwaliteitsproducten
4K UHD draaibare 75 inch display met multi-touch en intuïtief lezen en schrijven.
4K UHD draaibare 75 inch ...
55 inch 4K UHD display voor 24/7 zakelijk gebruik met WebOS en LG SuperSign CMS
55 inch 4K UHD display vo...
4K UHD draaibare 85 inch display met multi-touch en intuïtief lezen en schrijven.
4K UHD draaibare 85 inch ...
31,5 inch Q-line Digital Signage solution display met Full HD (1920x1080) resolutie en 350 cd/m²
31,5 inch Q-line Digital ...
8K-mediaspeler met interactieve mogelijkheden en beheer via BrightAuthor.
8K-mediaspeler met intera...
Slimme, snelle, 24/7 bewegwijzering met 500 cd/m² helderheid en FHD resolutie.
Slimme, snelle, 24/7 bewe...
Digital Sinage display met 4K UHD (3840x2160) resolutie van 43 t/m 98 inch.
Digital Sinage display me...
Digital Signage, wat is dat nou precies?
Een digital signage oplossing bestaat uit grote, platte schermen die via spelers (players) beelden weergeven afkomstig van een centrale server met uiterst krachtige content management software. De grote schermen worden ook wel large displays genoemd. Elk van de displays kan afzonderlijk aangestuurd worden vanuit één centrale locatie, waar de gebruiker voor maximale visuele impact kan zorgen.
Advertenties vertonen
Het systeem is aanpasbaar voor bijna elke behoefte. Bovendien heeft de gebruiker de mogelijkheid om dynamisch advertenties, promoties, afbeeldingen, video en multimedia individueel of gezamenlijk op het exacte tijdstip op de exacte plaats te laten weergeven.
Beeldmateriaal tonen op 1 of meerdere schermen
Het digital signage concept is gebaseerd op een client-server configuratie, waarbij een server aan een displaynetwerk is gekoppeld. De server, die gewoonlijk op een centrale locatie staat, bevat alle content en distributieschema’s. De server kan elk client-display afzonderlijk aansturen met aan specifieke beeldinformatie in een "content schedule", maar kan een informatiestroom ook gelijktijdig naar alle displays sturen (multicasting).
Eén, enkele of alle displays kunnen synchroon of asynchroon informatie weergeven. Elke client genereert log-files voor de server, waardoor de operator steeds kan verifiëren welke beelden op een bepaald display vertoond worden.