Digital Signage
- Al 20 jaar betrouwbaar en ervaren
- Professionele klantenservice
- Originele kwaliteitsproducten
Slanke HDR 4K UHD 43 inch LCD display voor videoconferencing of digital signage.
NEC MultiSync 55 inch (139,7 cm) 4K UHD LED display voor onderwijs, retail en vergaderen.
32 inch 12P interactive touchscreen open frame monitor met een volledig vlakke voorkant
Krachtige 86-inch 4K UHD display met brede kijkhoeken en 24/7 inzetbaarheid
105" 5K ultra wide digital signage diplay in 21:9, ook voor front-row videoconferencing
Overweldigende 4K UHD-beelden, helderheid en failover-bescherming.
Overweldigende 4K UHD-beelden, helderheid en failover-bescherming.
Overweldigende 4K UHD-beelden, helderheid en failover-bescherming.
65 inch 4K UHD digital signage display met 700 cd/m en 16/7 inzetbaarheid
Digital Signage, wat is dat nou precies?
Een digital signage oplossing bestaat uit grote, platte schermen die via spelers (players) beelden weergeven afkomstig van een centrale server met uiterst krachtige content management software. De grote schermen worden ook wel large displays genoemd. Elk van de displays kan afzonderlijk aangestuurd worden vanuit één centrale locatie, waar de gebruiker voor maximale visuele impact kan zorgen.
Advertenties vertonen
Het systeem is aanpasbaar voor bijna elke behoefte. Bovendien heeft de gebruiker de mogelijkheid om dynamisch advertenties, promoties, afbeeldingen, video en multimedia individueel of gezamenlijk op het exacte tijdstip op de exacte plaats te laten weergeven.
Beeldmateriaal tonen op 1 of meerdere schermen
Het digital signage concept is gebaseerd op een client-server configuratie, waarbij een server aan een displaynetwerk is gekoppeld. De server, die gewoonlijk op een centrale locatie staat, bevat alle content en distributieschema’s. De server kan elk client-display afzonderlijk aansturen met aan specifieke beeldinformatie in een "content schedule", maar kan een informatiestroom ook gelijktijdig naar alle displays sturen (multicasting).
Eén, enkele of alle displays kunnen synchroon of asynchroon informatie weergeven. Elke client genereert log-files voor de server, waardoor de operator steeds kan verifiëren welke beelden op een bepaald display vertoond worden.