Digital Signage
Creative Touch 5-serie 75-inch eersteklas interactief flatpanel-display.
Creative Touch 5-serie 65-inch eersteklas interactief flatpanel-display.
NEC MultiSync LCD 86 " groot formaat commercieel display.
- Al 20 jaar betrouwbaar en ervaren
- Professionele klantenservice
- Originele kwaliteitsproducten
Een professionele 72'' ultra-hoge helderheid LCD met IPS technologie.
Een professionele 55'' ultra-high brightness LCD.
Een professionele 49'' ultra-high brightness LCD.
Outdoor Signage met een alomvattend scala aan voorgemonteerde functies.
Unilumin UTV-P 1.8 inclusief flightcase en 2 jaar garantie
Transformeer uw bedrijf en ervaar het nieuwe niveau van creativiteit met LG Transparent OLED Signage.
86 inch 4K UHD display voor 24/7 zakelijk gebruik met WebOS en LG SuperSign CMS
Overweldigende 4K UHD-beelden, helderheid en failover-bescherming.
Digital Signage, wat is dat nou precies?
Een digital signage oplossing bestaat uit grote, platte schermen die via spelers (players) beelden weergeven afkomstig van een centrale server met uiterst krachtige content management software. De grote schermen worden ook wel large displays genoemd. Elk van de displays kan afzonderlijk aangestuurd worden vanuit één centrale locatie, waar de gebruiker voor maximale visuele impact kan zorgen.
Advertenties vertonen
Het systeem is aanpasbaar voor bijna elke behoefte. Bovendien heeft de gebruiker de mogelijkheid om dynamisch advertenties, promoties, afbeeldingen, video en multimedia individueel of gezamenlijk op het exacte tijdstip op de exacte plaats te laten weergeven.
Beeldmateriaal tonen op 1 of meerdere schermen
Het digital signage concept is gebaseerd op een client-server configuratie, waarbij een server aan een displaynetwerk is gekoppeld. De server, die gewoonlijk op een centrale locatie staat, bevat alle content en distributieschema’s. De server kan elk client-display afzonderlijk aansturen met aan specifieke beeldinformatie in een "content schedule", maar kan een informatiestroom ook gelijktijdig naar alle displays sturen (multicasting).
Eén, enkele of alle displays kunnen synchroon of asynchroon informatie weergeven. Elke client genereert log-files voor de server, waardoor de operator steeds kan verifiëren welke beelden op een bepaald display vertoond worden.