Digital Signage
Creative Touch 5-serie 86-inch eersteklas interactief flatpanel-display.
Creative Touch 5-serie 75-inch eersteklas interactief flatpanel-display.
Creative Touch 5-serie 65-inch eersteklas interactief flatpanel-display.
- Al 20 jaar betrouwbaar en ervaren
- Professionele klantenservice
- Originele kwaliteitsproducten
49 inch D-line Digital Signage solution display met FHD (1920 x 1080p) resolutie en Andoid besturingssysteem.
NEC MultiSync 55 inch 4K LED display
Een professionele 55'' ultra-hoge helderheid LCD.
Een UHD digital signage display met 400 cd/m2 helderheid en 2.0 hdmi en HDR10.
Een FHD digital signage display met 700 cd/m2 helderheid en dunne randen.
LG OLED-signage Open Frame Landscape biedt een flexibel ontwerp.
OPS2 slot-in i5 PC voor interactive touchscreens van Optoma
49 inch D-line Digital Signage solution display met UHD (3840 x 2160) resolutie en 500 cd/m2.
Digital Signage, wat is dat nou precies?
Een digital signage oplossing bestaat uit grote, platte schermen die via spelers (players) beelden weergeven afkomstig van een centrale server met uiterst krachtige content management software. De grote schermen worden ook wel large displays genoemd. Elk van de displays kan afzonderlijk aangestuurd worden vanuit één centrale locatie, waar de gebruiker voor maximale visuele impact kan zorgen.
Advertenties vertonen
Het systeem is aanpasbaar voor bijna elke behoefte. Bovendien heeft de gebruiker de mogelijkheid om dynamisch advertenties, promoties, afbeeldingen, video en multimedia individueel of gezamenlijk op het exacte tijdstip op de exacte plaats te laten weergeven.
Beeldmateriaal tonen op 1 of meerdere schermen
Het digital signage concept is gebaseerd op een client-server configuratie, waarbij een server aan een displaynetwerk is gekoppeld. De server, die gewoonlijk op een centrale locatie staat, bevat alle content en distributieschema’s. De server kan elk client-display afzonderlijk aansturen met aan specifieke beeldinformatie in een "content schedule", maar kan een informatiestroom ook gelijktijdig naar alle displays sturen (multicasting).
Eén, enkele of alle displays kunnen synchroon of asynchroon informatie weergeven. Elke client genereert log-files voor de server, waardoor de operator steeds kan verifiëren welke beelden op een bepaald display vertoond worden.