Digital Signage
Slanke 4K UHD 55 inch Bravia LCD display voor videoconferencing of digital signage.
Slanke 4K UHD 55 inch Bra...
- Al 20 jaar betrouwbaar en ervaren
- Professionele klantenservice
- Originele kwaliteitsproducten
4K UHD 65 inch digital signage display met 500 cd/m², 8ms respons en dunne randen.
4K UHD 65 inch digital si...
50 inch 4K UHD digital signage display voor 18/7 gebruik.
50 inch 4K UHD digital si...
Slimme, snelle, 24/7 bewegwijzering met 500 cd/m² helderheid en FHD resolutie.
Slimme, snelle, 24/7 bewe...
49,5 inch 4K UHD digital signage display voor 18/7 gebruik.
49,5 inch 4K UHD digital ...
8K-mediaspeler met interactieve mogelijkheden en beheer via BrightAuthor.
8K-mediaspeler met intera...
Upgrade één van uw bedrijfsruimte met de efficiënte digitale display van Samsung.
Upgrade één van uw bedr...
55 Inch LCD Videowall display met Full HD (1920x1080) resolutie
55 Inch LCD Videowall dis...
Digital Signage, wat is dat nou precies?
Een digital signage oplossing bestaat uit grote, platte schermen die via spelers (players) beelden weergeven afkomstig van een centrale server met uiterst krachtige content management software. De grote schermen worden ook wel large displays genoemd. Elk van de displays kan afzonderlijk aangestuurd worden vanuit één centrale locatie, waar de gebruiker voor maximale visuele impact kan zorgen.
Advertenties vertonen
Het systeem is aanpasbaar voor bijna elke behoefte. Bovendien heeft de gebruiker de mogelijkheid om dynamisch advertenties, promoties, afbeeldingen, video en multimedia individueel of gezamenlijk op het exacte tijdstip op de exacte plaats te laten weergeven.
Beeldmateriaal tonen op 1 of meerdere schermen
Het digital signage concept is gebaseerd op een client-server configuratie, waarbij een server aan een displaynetwerk is gekoppeld. De server, die gewoonlijk op een centrale locatie staat, bevat alle content en distributieschema’s. De server kan elk client-display afzonderlijk aansturen met aan specifieke beeldinformatie in een "content schedule", maar kan een informatiestroom ook gelijktijdig naar alle displays sturen (multicasting).
Eén, enkele of alle displays kunnen synchroon of asynchroon informatie weergeven. Elke client genereert log-files voor de server, waardoor de operator steeds kan verifiëren welke beelden op een bepaald display vertoond worden.