Artikel defect, incompleet of beschadigd
Controleer jouw bestelling
Controleer na ontvangst altijd of je zending compleet en juist is. Controleer het product ook altijd op breuken en bij een beamer ook op schade. Mocht er een defect, verkeerd of een incompleet product geleverd zijn, dan kun je dit direct melden bij onze klantenservice. Het is natuurlijk heel erg vervelend wanneer dit gebeurt, maar we lossen het probleem direct voor je op.
In de meeste gevallen sturen we je direct een nieuwe beamerlamp op en moet het geleverde product retour naar ons komen, zodat wij de garantie op het product kunnen claimen. Moet een beamerlamp geruild worden door een fout van ons of door een defect, dan zijn de kosten uiteraard voor onze rekening.
Heb je twijfels over je bestelling? Gewoon even contact met ons opnemen, hoor. We bijten niet en domme vragen bestaan bij ons niet. Beamerlampen zijn ons vakgebied en niet die van jou, dus vragen zijn dus logisch. We helpen je graag verder.
Geen antwoord gevonden op jouw vraag? Neem dan contact met ons op.
Meer over retourneren:
Voor alle overige vragen
Bel ons (Lokaal tarief)
Onze klantenservice staat van 8:30 - 17:30 uur voor u klaar!
E-mailadres
Antwoord binnen 30 minuten!
Social media
Volg ons voor tips trucs en acties
Beamerexpert
Ridderstraat 29
2011 RR Haarlem
Nederland
BTW nr.: NL864122585B01
KvK: 86865013
IBAN: NL89 RABO 0160 2793 13
Kunnen wij u ergens mee helpen?
Onze klantenservice staat van 8.30 - 18.00 uur voor u klaar!
Bel +31(0)23-5517909 Stuur ons een e-mail Chat met de expert