Al 20 jaar betrouwbaar en ervaren
Professionele klantenservice
Originele kwaliteitsproducten
Laagste prijsgarantie
Review Logo9,1 op basis van Kiyoh reviews
Hulp nodig? Bel 023-5517909 of vul het contactformulier in
Keurmerk
  • Incl.Excl.
    BTW
  • 0

    Black Friday deals met kortingen tot € 1000 Bekijk ze hier

    Review Logo9,1 op basis van Kiyoh reviews
  • Incl.Excl.
    BTW
  • 0
    Al 20 jaar betrouwbaar en ervaren
    Professionele klantenservice
    Originele kwaliteitsproducten
    Laagste prijsgarantie

    Black Friday deals met kortingen tot € 1000 Bekijk ze hier

    Garantievoorwaarden

     

    Defecte beamer

    Het is heel vervelend wanneer een artikel wat jij op Beamerexpert hebt besteld, niet naar behoren functioneert. Het kan echter zelfs bij ons voorkomen en wij lossen het voor je op! Volg altijd de gebruiksaanwijzing op de verpakking en raadpleeg ook de handleiding van jouw beamer voor eventuele probleemoplossingen.

    Wanneer een artikel direct na ontvangst niet goed functioneert, dien je dit ons zo snel mogelijk kenbaar te maken. Neem in dit geval contact op met onze klantenservice voor een probleemoplossing. Mocht het artikel toch defect blijken, zullen wij altijd een oplossing voorstellen. In de regel sturen wij je direct een nieuw product toe. Hoe dan ook, wij lossen het altijd voor je op!

    Garantieprocedure

    • Vraag binnen de garantietermijn een RMA-nummer aan bij onze klantenservice.
    • Stuur de defecte beamer zo spoedig mogelijk doch uiterlijk binnen veertien dagen na toekenning van het RMA-nummer naar het opgegeven afleveradres op.
    • Verpak het garantieartikel stevig en zeer goed, zodat het niet kan beschadigen tijdens transport. De originele verpakking mag op geen enkele wijze beschadigd, beschreven of bestickerd zijn. Maak gebruik van een doos om de originele product doos heen.
    • In de garantiezending dient duidelijk een briefje met adresgegevens en telefoonnummer alsmede de omschrijving van het probleem en het RMA-nummer vermeld te staan.
    • Voeg een kopie van het aankoopbewijs toe. 
    • Als wij jouw zending hebben ontvangen onderzoeken wij het probleem en sturen wij je zo snel mogelijk een nieuw exemplaar of jouw product na reparatie retour. 
    • Bewaar altijd het verzendbewijs zodat je een eventuele vermissing kan claimen bij jouw vervoerder.


    Geen antwoord gevonden op jouw vraag? Neem dan contact met ons op.

    Voor alle overige vragen

    Bel ons (Lokaal tarief)

    Onze klantenservice staat van 8:30 - 17:30 uur voor u klaar!

    +31(0)23-5517909

    E-mailadres

    Antwoord binnen 30 minuten!

    Mail ons direct

    Social media

    Volg ons voor tips trucs en acties

    Review LogoWij scoren een 9,1 op Kiyoh reviews

    Beamerexpert

    Ridderstraat 29
    2011 RR Haarlem
    Nederland

    BTW nr.: NL864122585B01
    KvK: 86865013
    IBAN: NL89 RABO 0160 2793 13

     

    Kunnen wij u ergens mee helpen?

    Onze klantenservice staat van 8.30 - 18.00 uur voor u klaar! 

     Bel +31(0)23-5517909    Stuur ons een e-mail    Chat met de expert
     

     

    Vergelijk dit product 0

    Voeg nog een product toe (max. 5)

    Start vergelijking