Garantievoorwaarden
Garantie
Beamerexpert verkoopt uitsluiten kwaliteitsproducten, geen ondeugdelijke producten. Mocht jouw beamer dus defect zijn geraakt, dan lossen wij dat voor je op. Hierbij volgen we altijd de wet. Ook buiten de fabrieksgarantie.
Niet helemaal zeker of het defect aan jouw product onder de garantievoorwaarden valt of hoelang je garantie op een bepaald product hebt? Neem dan even contact op met de klantenservice. Wij helpen je graag verder.
Wettelijke garantie
Op alle artikelen die je bij ons koopt zit een wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel bij levering in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren moet functioneren.
Naast de wettelijke garantie kijken we ook naar de economische levensduur van het artikel, want het ene product gaat langer mee dan het andere.
Economische levensduur
UNETO-VNI heeft onderzoek gedaan naar de gemiddelde levensduur van een groot aantal artikelen. Deze lijst kan jij ook raadplegen wanneer je benieuwd bent naar de economische levensduur van jouw artikel via uneto-vni.nl.
Wanneer is een product niet goed?
Een beamer is niet goed als het niet compleet is, beschadigd is, het kapot is of het niet goed doet.
Geen antwoord gevonden op jouw vraag? Neem dan contact met ons op.
Fabrieksgarantie
Naast de wettelijke garantie geldt voor sommige artikelen ook een fabrieksgarantie. Dit is een aanvulling op de wettelijke garantie die je al hebt. Deze extra garantie geldt voor een bepaalde tijd, bijvoorbeeld voor een jaar. Kijk voor meer informatie over de fabrieksgarantie van het poduct bij de fabrikant.
Jouw rechten tijdens de garantieperiode
Als een artikel niet naar behoren functioneert binnen de toepasselijke garantietermijn, zoeken we zo snel mogelijk naar een passende oplossing. Bijvoorbeeld door een gratis reparatie, een nieuw artikel of teruggave van jouw geld. Is het probleem met het artikel jouw eigen schuld? Dan heb je geen recht op gratis reparatie, een nieuw artikel of teruggave van jouw geld. Heb je het artikel normaal gebruikt maar is het gewoon versleten? Ook dan heb je geen recht op gratis reparatie, een nieuw vergelijkbaar product of teruggave van jouw geld.
Garantiebewijs
Bij Beamerexpert is de factuur van jouw bestelling tevens het garantiebewijs van jouw product. Als je aanspraak wilt maken op de garantie, dan kunnen wij je vragen om een kopie van de factuur. Jouw factuur kan je terugvinden onder Mijn account bij aankoopbewijzen.
Bij sommige producten wordt ook een garantieboekje meegeleverd. Daarin kun je de voorwaarden nog eens rustig nalezen.
Geen antwoord gevonden op jouw vraag? Neem dan contact met ons op.
Meer over Garantie:
Voor alle overige vragen
Bel ons (Lokaal tarief)
Onze klantenservice staat van 8:30 - 17:30 uur voor u klaar!
E-mailadres
Antwoord binnen 30 minuten!
Social media
Volg ons voor tips trucs en acties
Beamerexpert
Ridderstraat 29
2011 RR Haarlem
Nederland
BTW nr.: NL864122585B01
KvK: 86865013
IBAN: NL89 RABO 0160 2793 13
Kunnen wij u ergens mee helpen?
Onze klantenservice staat van 8.30 - 18.00 uur voor u klaar!
Bel +31(0)23-5517909 Stuur ons een e-mail Chat met de expert