Klachten
Klachtenprocedure
Het is natuurlijk heel vervelend wanneer er iets met jouw bestelling mis is gegaan of er zich een probleem voordoet. Wij gaan jouw klacht natuurlijk voor je oplossen.
Beamerexpert komt dagelijks in contact met vele klanten. Daarbij doen wij ons uiterste best om je op een professionele, vriendelijke en integere wijze van dienst te zijn. Suggesties en klachten zien wij als waardevolle informatie om onze dienstverlening te verbeteren. Wij stellen het op prijs als je deze onder onze aandacht wilt brengen.
Je kan jouw klacht op vier verschillende manieren aan ons doorgeven:
Telefonisch
Je kan hiervoor bellen naar onze klantenservice, telefoonnummer +31(0)23-5517909.
Schriftelijk
Dien jouw klacht schriftelijk in bij:
Beamerexpert
T.a.v. Ramon Schuller
Spaarne 38-B
2011 CJ Haarlem
Nederland
Vermeld hierbij jouw persoons- en adresgegevens en eventueel jouw telefoonnummer.
Je kan ons natuurlijk ook een mail sturen. Dit kan naar [email protected].
Internet
Je kan gemakkelijk het contactformulier invullen op onze contactpagina.
Reactietijd
Van ons kan je altijd en uiterlijk binnen 48 uur een gepast antwoord verwachten.
Geen antwoord gevonden op jouw vraag? Neem dan contact met ons op.
Meer uit klantenservice:
Voor alle overige vragen
Bel ons (Lokaal tarief)
Onze klantenservice staat van 8:30 - 17:30 uur voor u klaar!
E-mailadres
Antwoord binnen 30 minuten!
Social media
Volg ons voor tips trucs en acties
Beamerexpert
Ridderstraat 29
2011 RR Haarlem
Nederland
BTW nr.: NL864122585B01
KvK: 86865013
IBAN: NL89 RABO 0160 2793 13
Kunnen wij u ergens mee helpen?
Onze klantenservice staat van 8.30 - 18.00 uur voor u klaar!
Bel +31(0)23-5517909 Stuur ons een e-mail Chat met de expert