Veel gestelde vragen
Veel gestelde vragen over beamers
Onze klantenservice heeft de meest gestelde vragen voor je verzameld met het bijbehorende antwoord.
Levert Beamerexpert.nl Nederlandse beamers?
Ja, Beamerexpert levert Nederlandse beamers. Pas echter op voor oplichters op het internet. Er zijn partijen die logo's van merken voeren en hun teksten zo verdraaien dat je denkt dat je originele Nederlandse beamers aanschaft.
Meer infomatie over Nederlandse beamers.
Hoe kan het dat jullie beamers tegen zo'n lage prijs kunnen aanbieden?
Doordat wij een online beamers winkel zijn, zonder de grote overheadkosten van een echte fysieke winkel, kunnen wij de kosten laag houden. Daarbij hebben wij geen duur winkelpand en geen dure verkoop medewerkers. Wij kopen direct in bij de fabrikanten van de beamers, hierdoor is de kostbare tussenhandel uitgeschakeld.
Wat is de levertijd van de beamers?
Indien een product voor jouw beamer op voorraad is en je heeft voor 16.00 uur besteld, dan verzenden wij jouw product dezelfde dag nog. Normaal gesproken ontvang je het product de volgende werkdag in huis. Dit kan uitlopen tot uiterlijk de dag erna.
Meer lezen over de levertijd of leveringsdagen.
Kan ik de beamer komen ophalen?
Onze beamers komen grotendeels uit ons centrale magazijn, vanwaar de beamer direct aan je wordt verstuurd. Wij kunnen een beamer natuurlijk hierheen laten sturen en je kan deze dan in Haarlem afhalen. Hiervoor dien je wel contact op te nemen met onze klantenservice. We checken dan de voorraad voor je en maken afspraak met je.
Meer informatie over afhalen producten.
Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet heb ontvangen?
Dit is zeer vervelend. Neem dan zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice. De klantenservice gaat samen met je op zoek naar de oorzaak van het probleem en biedt je direct een passende oplossing aan.
Contactgegevens klantenservice.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten binnen Nederland en België zijn geheel gratis. Onze producten worden goed, stevig en verzekerd aan je verstuurd. Wij versturen per koerier om voor je een zo kort mogelijke zendtijd te kunnen hanteren.
Meer verzendinformatie.
Zijn de prijzen inclusief BTW?
Alle prijzen op Beamerexpert.nl zijn in euro's en inclusief 21 % BTW, tenzij anders is aangegeven. Voor de zekerheid hebben wij onze prijzen dubbel vermeldt, dus zowel met als zonder BTW. Wanneer je naar jouw winkelwagen gaat, kan je altijd en overzichtelijk de prijzen zijn. Ook het BTW bedrag en de gratis verzendkosten zijn hier duidelijk te zien. Ben je een zakelijke klant en wilt je op rekening bestellen? Neem dan even contact op met onze klantenservice.
Meer informatie over BTW.
Mijn bestelde product is niet in orde?
Controleer na ontvangst altijd of jouw zending compleet en juist is. Controleer het product ook altijd op breuken en bij een beamer ook op schade. Mocht er een defect, verkeerd of een incompleet product geleverd zijn, dan kan je dit direct melden bij onze klantenservice. Het is natuurlijk heel erg vervelend wanneer dit gebeurt, maar wij lossen het probleem snel voor je op.
Meer weten over retourneren.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Ja, doe dit dan zo spoedig mogelijk via onze klantenservice. Het kan zijn dat je al te laat bent, omdat het product al verzonden is. Indien dat het geval is, dan kan je het het product weigeren aan de deur.
Meer informatie over bestelling annuleren.
Bezorgen jullie ook in andere landen?
Ja, wij verzenden bestellingen over de hele wereld. Vraag ons wel naar de verzendkosten voor landen buiten Europa.
Help, ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?
Klik rechts bovenaan op deze pagina op “Account login” en vervolgens op wachtwoord vergeten. Vervolgens vult je jouw e-mailadres in en krijgt je een nieuw wachtwoord.
Hoe kan ik betalen?
Bij Beamerexpert hebben we veel betaalmogelijkheden. je kan bijvoorbeeld betalen met een vooruitbetaling, betalen via iDEAL, met creditcard of achteraf betalen. Neem anders even contact op met onze klantenservice. Wij kunnen jouw bestelling ook telefonisch voor je regelen, wel zo makkelijk.
Meer informatie over onze betalen.
5 of meer stuks van hetzelfde artikel
Bij deze aantallen kan het beste contact met onze verkoopafdeling opnemen en kunnen wij je een passende aanbieding doen.
Meer lezen over grote aantallen.
Kan ik aankopen doen zonder mezelf te registreren?
Ja, dat kan. Bij het bestellen selecteert je Afrekenen als gast en klikt op de button Verder als gast. je vult vervolgens jouw gegevens in.
Meer over bestelling plaatsen.
Ik heb geen factuur ontvangen, waar kan ik deze alsnog opvragen?
Via je account kan je jouw factuur gemakkelijk downloaden. Heeft je geen account? Neem dan contact op met de klantenservice en zorg ervoor dat je jouw ordernummer bij de hand heeft. Wij sturen je dan direct de juiste factuur toe.
Geen antwoord gevonden op jouw vraag? Bekijk dan onze FAQ pagina met nog veel meer veel gestelde vragen. Of neem dan contact op met onze klantenservice, wij helpen je graag verder.
Meer uit klantenservice:
Voor alle overige vragen
Bel ons (Lokaal tarief)
Onze klantenservice staat van 8:30 - 17:30 uur voor u klaar!
E-mailadres
Antwoord binnen 30 minuten!
Social media
Volg ons voor tips trucs en acties
Beamerexpert
Ridderstraat 29
2011 RR Haarlem
Nederland
BTW nr.: NL864122585B01
KvK: 86865013
IBAN: NL89 RABO 0160 2793 13
Kunnen wij u ergens mee helpen?
Onze klantenservice staat van 8.30 - 18.00 uur voor u klaar!
Bel +31(0)23-5517909 Stuur ons een e-mail Chat met de expert