Verkeerd artikel ontvangen
Verkeerde beamer ontvangen
Het is natuurlijk heel vervelend, maar aangezien wij ook slechts mensen zijn, kan er kan helaas iets fout gaan met de verwerking van jouw bestelling. Hierdoor kun je per ongeluk een verkeerd artikel ontvangen. Wij gaan onze fout natuurlijk wel direct voor je rechtzetten.
Controleer na ontvangst altijd of jouw zending compleet en correct is. Controleer het product ook altijd op breuken of bij een beamerlamp op lampschade. Mocht er een verkeerd artikel of een incompleet product geleverd zijn, kun je dit direct melden bij onze klantenservice.
Beamerexpert zorgt ervoor dat deze fout zo snel mogelijk wordt hersteld. In de meeste gevallen sturen wij je dezelfde dag een nieuw product op.
Geen antwoord gevonden op jouw vraag? Neem dan contact met ons op.
Meer over retourneren:
Voor alle overige vragen
Bel ons (Lokaal tarief)
Onze klantenservice staat van 8:30 - 17:30 uur voor u klaar!
E-mailadres
Antwoord binnen 30 minuten!
Social media
Volg ons voor tips trucs en acties
Beamerexpert
Ridderstraat 29
2011 RR Haarlem
Nederland
BTW nr.: NL864122585B01
KvK: 86865013
IBAN: NL89 RABO 0160 2793 13
Kunnen wij u ergens mee helpen?
Onze klantenservice staat van 8.30 - 18.00 uur voor u klaar!
Bel +31(0)23-5517909 Stuur ons een e-mail Chat met de expert