Logitech Select service-abonnement voor vergaderruimtes
Logitch Select is een uitgebreid service-plan dat zorgt voor betrouwbaarheid, continuïteit en gemoedsrust binnen uw organisatie. Logitech Select biedt zeven dagen per week 24 uur per dag ultra-responsieve ondersteuning, een speciale Customer Success Manager1, productvervanging, versnelde RMA, reserveonderdelen op locatie1 en geavanceerde inzichten en analyses, inclusief aanpasbare waarschuwingen via een ServiceNow-integratie voor Logitech Sync-gebruikers2.
Waarom Logitech Select
Met Logitech Selcect zorgt u ervoor dat uw team altijd met uw videosamenwerkingsoplossingen aan het werk kan wanneer ze deze nodig hebben door middel van een reserveplan. Dit is gericht op uptime en prestaties van bedrijfsklasse.
24/7 ondersteuning van bedrijfsklasse
Videosamenwerkingsoplossingen van Logitech zijn van professionele kwaliteit en uiterst betrouwbaar. Maar als er toch een storing ontstaat, kunt u vertrouwen op de 24/7 oplossingsgerichte technische ondersteuning die u snel de juiste assistentie kan leveren. Beschouw Logitech Select als een soort helpdesk waar alleen maar videosamenwerkingsspecialisten werken die expert zijn op het gebied van Microsoft Teams®, Zoom Rooms™ en apparaten in de vergaderruimte die op Windows®- of Android™-besturingssystemen draaien.
Speciale success manager1
Videosamenwerkingsoplossingen en losse producten van Logitech maken online samenwerking eenvoudig. Toch weten we dat het soms heel nuttig kan zijn om uw oplossing vanuit een nieuw perspectief te bekijken. Daarom hebben we een speciale Logitech Customer Success Manager die kan helpen bij ondersteuning van zakelijke klanten met vanaf 50 aangesloten ruimtes. Uw CSM is een vertrouwde adviseur, analyseconsultant en probleemoplosser die uw behoeften vooropstelt.
Productvervanging en geavanceerde RMA
Verwacht het beste, maar plan voor het onverwachte Logitech Select biedt gemoedsrust door productvervanging voor al uw Logitech-apparaten in een ruimte met Select, zonder dat er afzonderlijke, apparaatspecifieke verlengde garantie nodig is3. Samen met snelle levering binnen één werkdag4 van benodigde vervangingen minimaliseert u downtime en houdt u uw bedrijf draaiende als er apparatuur uitvalt. Geen punt! Logitech brengt redding.
Sommige videovergaderruimtes, zoals bestuurskamers en trainingsfaciliteiten, zijn bedrijfskritiek en te hard nodig om 24 uur te wachten op nieuwe apparatuur als een product niet meer werkt. De directe RMA levert voor zakelijke klanten met vanaf 50 Logitech-videosamenwerkingsruimtes snelle productvervanging door reserveonderdelen op locatie.
Inzichten en analyses
Logitech Sync verzamelt gegevens en rapporteert over hoe mensen ruimtes en apparaten gebruiken om u te helpen uw samenwerkingsruimtes en -technologie te optimaliseren. Geavanceerde inzichten en analyses van Sync zijn inbegrepen bij Logitech Select. Zo kunt u eenvoudig uw videosamenwerkingsoplossingen op schaal implementeren, beheren en bewaken.
Service Now
Directe meldingen in bestaande workflows? Met Logitech Sync wordt het voor IT eenvoudiger om apparaten in vergaderruimte te bewaken en te beheren en om firmware-updates te pushen, en dat allemaal vanaf één webdashboard. De ServiceNow-integratie voegt pushmeldingen toe voor gebeurtenissen als een verbroken verbinding en te drukke ruimtes. IT kan zo de beschikbaarheid van ruimtes en uptime maximaliseren, en tegelijkertijd een gezonde en verbonden werkplek onderhouden.
Basisondersteuning vs Logitech Select
Logitech biedt standaard 2 jaar beperkte hardware garantie op elk product. Wat is het verschil tussen deze basisondersteuning voor bedrijven en Logitech Select? De expert zet het voor u op een rijtje:
Basisondersteuning | Logitech Select | |
---|---|---|
Kosten van de ondersteuning | Inbegrepen bij elk product | Abonnement per ruimte4 |
Helpdeskondersteuning | Kantooruren, telefonisch en per e-mail | 24/7, telefonisch en per e-mail, binnen 1 uur |
Customer Success Manager | Nee | Ja1 |
Productvervanging | Standaard garantie van 2 jaar, verzending over land, tijd varieert | Tot 5 jaar5, versnelde levering binnen een werkdag 6 |
Directe RMA | Nee | Ja2 |
Logitech Synch Premium Insights | Nee | Ja3 |
ServiceNowworkflowintegratie met Logitech Sync | Nee | Ja3 |
Hoe werkt Logitech Select?
Logitech Select wordt per ruimte aangeboden, zodat klanten zoveel ruimtes kunnen bedienen als ze willen, afhankelijk van hun unieke zakelijke behoeften. Licenties zijn vereist voor elke ruimte waar IT Select-ondersteuning wil. Ga aan de slag met Logitech Select door deze vier eenvoudige stappen te volgen:
Stap 1: account aanmaken in het Logitech Select Portal
Bij aankoop van een of meer Logitech Select-licenties ontvangen klanten van Logitech een uitnodiging om een account aan te maken in het Logitech Select Portal. Als IT-beheerder kunnen klanten ook externe providers toegang verlenen.
Stap 2: Logitech Select-licenties toewijzen aan ruimte(s)
Wijs uw Logitech Select-licenties toe aan afzonderlijke ruimtes binnen het Logitech Select Portal. Toewijzing van licenties is vereist om service te ontvangen.
- Klanten die het Sync-platform van Logitech gebruiken, kunnen ruimte- en apparaatgegevens worden opgehaald uit Sync, waardoor Logitech Select-licenties eenvoudig kunnen worden toegewezen per ruimte. Meer informatie over Sync.
- Klanten die Logitech Sync niet gebruiken, kunnen ze handmatig ruimtegegevens invoeren of ruimtegegevens uploaden via CSVbestanden om licenties toe te wijzen.
Stap 3: servicetickets aanmaken
U kunt Logitech Select-services gebruiken door een serviceticket aan te maken in het Logitech Select Portal of door de functie 'ticket openen' op het Sync-platform van Logitech te gebruiken. Ga voor meer informatie naar logitech.com/select om een korte video te bekijken over het openen van een ticket.
Stap 4: ticket of RMA-verzoek volgen
Volg uw ticketoplossing of RMA-verzoek vanuit het Logitech Select Portal.
Logitech Select abonnementen
Betrouwbaarheid, continuïteit en professionele gemoedsrust realiseert u in elke ruimte met een service-abonnement van Logitech Select. Voor ruimtes van elk formaat en het volledige aanbod van Logitech-producten voor videosamenwerking, inclusief hardware- en softwareoplossingen, kunt u rekenen op de deskundige service en tools om downtime te minimaliseren en ervoor te zorgen dat uw videosamenwerkingsoplossingen altijd klaar staan wanneer uw teams ze nodig hebben.
Een Logitech Select-abonnenment sluit u af per ruimte. U heeft keuze uit de volgende abonnementsduur:
Abonnementsduur | Artikelnummer |
---|---|
Logitech Select-abonnement voor 1 jaar | 994-000149 |
Logitech Select-abonnement voor 2 jaar | 994-000194 |
Logitech Select-abonnement voor 3 jaar | 994-000148 |
Logitech Select-abonnement voor 4 jaar | 994-000195 |
Logitech Select-abonnement voor 5 jaar | 994-000196 |
Geschikte producten
Betrouwbaarheid, continuïteit en gemoedsrust in elke ruimte met een service-abonnement van Logitech Select. Eén Select-abonnement werkt in de meeste ruimtes en voor de meeste hardware. Een service eenvoudige levering. U kunt op onze deskundige hulp en tools rekenen om downtime te minimaliseren en om ervoor te zorgen dat uw videosamenwerkingsoplossingen altijd klaarstaan en uw team ermee aan de slag kan wanneer dat nodig is.
Oplossingen voor kleine ruimtes
- Logitech Meetup
- Logitech Tap
- Logitech Roommate
Oplossingen voor middelgrote ruimtes
- Logitech Rally Bar mini
- Logitech Tap
- Logitech Roommate
Oplossingen voor grote ruimtes
- Logitech Rally Bar
- Logitech Rally Plus
- Logitech Tap
- Logitech Rally Mic pods
- Logitech Scribe
Let op:
- Beschikbaar bij aanschaf van een service-abonnement vanaf 50 ruimtes
- Beschikbaar voor Logitech Synch gebruikers
- Producten moeten onder een actieve garantie vallen wanneer Select-licenties worden aangeschaft. Maximale leeftijd van het apparaat op het moment van vervanging is 5 jaar.
- Vergoeding afhankelijk van de abonnementsduur van het serviceplan (1 tot 5 jaar).
- Levertijden kunnen afwijken afhankelijk van geografische locatie of door onvoorziene omstandigheden zoals weersomstandigheden, verstoringen in het transportnetwerk of bij het vervoer en inklaringstijden van de douane.
- Tot vijf jaar, afhankelijk van de leeftijd van de hardware, de abonnementsduur en het moment van aankopen.
Typefouten en wijzigingen onder voorbehoud