Review Logo9,1 op basis van Kiyoh reviews
Hulp nodig? Bel 023-5517909 of vul het contactformulier in
Keurmerk
  • Incl.Excl.
    BTW
  • 0

    Profiteer nu van de Dangbei lenteactie!Profiteer nu van de Dangbei lenteactie!Bekijk hier de modellen

    Review Logo9,1 op basis van Kiyoh reviews
  • Incl.Excl.
    BTW
  • 0

    Profiteer nu van de Dangbei lenteactie!Profiteer nu van de Dangbei lenteactie!Bekijk hier de modellen

    Filters

    Helderheid

    Plaatsing

    Beeldverhouding

    Verbinding

    Gebruik display

    • Toon meer
    • Toon minder

    Gebruik touchscreen

    Formaat in inches

    • Toon meer
    • Toon minder

    Aantal deelnemers

    Scherpte

    HDMI aansluitingen

    Audio

    Responstijd

    Instellen beugel

    Ondersteunende platformen

    Kleur

    • Toon meer
    • Toon minder

    Touchscreen

    Geschikt voor

    • Toon meer
    • Toon minder

    Camera

    Automatisch scherpstellen

    Maximale videoresolutie

    Maximale beeldsnelheid

    Digitale zoom

    Microfoon

    Ruisonderdrukking

    Draadloze verbinding

    • Toon meer
    • Toon minder

    Merk

    • Toon meer
    • Toon minder

    Prijs

    To

    Samenwerken met uw collega's waar u ook werkt.

    Ben je op zoek naar de beste tools en benodigdheden om digitaal samen te werken met jouw team?
    Filter
    299 producten
    Man & Machine "Its Cool Flat"

    Eenvoudig te reinigen toetsenbord voor in de zorg

    179,00 Incl. BTW
    Op voorraad
    In winkelwagen
    Logitech MeetUp

    Alles-in-een 4K conferentiecamera voor kleine vergaderruimtes.

    499,00 Incl. BTW
    Op voorraad
    In winkelwagen
    Bose Videobar VB1

    Alles-in-één USB-conferentieapparaat voor huddle- en middelgrote ruimtes tot 20x20m

    1.119,00 Incl. BTW
    Op voorraad
    In winkelwagen
    Yealink Meetingbar A10

    Yealink Meetingbar A10: De ultieme oplossing voor heldere audio- en videoconferenties

    899,00 Incl. BTW
    Op voorraad
    In winkelwagen
    Bose Videobar VB-S

    Alles-in-één USB-conferentieapparaat voor vergaderplek, (huddle) ruimtes tot 10x10

    649,00 Incl. BTW
    Op voorraad
    In winkelwagen
    iiyama TE6512MIS-B3AG

    65’’ Interactief 4K UHD-Touchscreen met een 4K-interface met gebruikersprofielen

    1.289,00 Incl. BTW
    Op voorraad
    In winkelwagen
    Barco Clickshare bar Core

    Alles-in-één videobar voor hybride vergaderingen met 1 ClickShare button.

    2.659,00 Incl. BTW
    Op voorraad
    In winkelwagen
    Yealink Meetingbar A30-020

    Yealink Meetingbar A30-020: De ultieme oplossing voor heldere audio- en videoconferenties

    1.999,00 Incl. BTW
    Op voorraad
    In winkelwagen
    Logitech Rally Plus

    Premium Ultra-HD conferentie camera systeem met 2 speakers en 2 microfoons.

    1.999,00 Incl. BTW
    Op voorraad
    In winkelwagen
    BenQ RE6503

    Houd al je lesbenodigdheden binnen handbereik met een interactief display.

    1.774,00 Incl. BTW
    Op voorraad
    In winkelwagen
    POLY Studio X30

    4K alles in een vergaderoplossing voor huddle room en kleine ruimtes.

    1.749,00 Incl. BTW
    Op voorraad
    In winkelwagen
    Man & Machine "Very Cool Flat"

    Eenvoudig te reinigen toetsenbord voor in de zorg

    169,00 Incl. BTW
    Op voorraad
    In winkelwagen
    POLY Voyager 5200

    Bluetooth in ear koptelefoon met windsmart technologie en adaptieve ruisonderdrukkende microfoon.

    139,00 Incl. BTW
    Op voorraad
    In winkelwagen
    POLY W8220

    De perfecte draadloze headset voor een callcenter of kantoor

    349,00 Incl. BTW
    Op voorraad
    In winkelwagen
    Yealink UH36 Duo

    Plug & Play headset met HD audio kwaliteit. Aansluiten via USB of 3.5mm jack.

    149,00 Incl. BTW
    Op voorraad
    In winkelwagen
    Logitech Zone True Wireless Earbuds Graphite

    Draadloze oordopjes met een ruisonderdrukkende microfoon tot 30 meter bereik.

    274,00 Incl. BTW
    Op voorraad
    In winkelwagen
    Logitech Zone Wireless UC

    Draadloze Bluetooth koptelefoon tot 30 meter bereik en 14 uur batterijduur.

    199,00 Incl. BTW
    Op voorraad
    In winkelwagen
    Yealink UH36 Mono

    Plug & Play headset met HD audio kwaliteit. Aansluiten via USB of 3.5mm jack.

    119,00 Incl. BTW
    Op voorraad
    In winkelwagen
    Logitech Zone Wireless

    Draadloze Bluetooth koptelefoon tot 30 meter bereik en 14 uur batterijduur.

    209,00 Incl. BTW
    Op voorraad
    In winkelwagen
    JLab Go Work

    Draadloze stereo dual microfoon on-ear headset. Tot 45 uur actief zonder opladen.

    79,00 Incl. BTW
    Op voorraad
    In winkelwagen
    POLY Voyager B825

    Bluetooth duo koptelefoon met tot 15 uur spreektijd en ruisonderdrukking.

    199,00 Incl. BTW
    Op voorraad
    In winkelwagen
    POLY EncorePro HW540

    De EncorePro serie is speciaal ontwikkeld voor zakelijke omgevingen waar men dagelijks te maken heeft met veelvuldig headsetgebruik.

    149,00 Incl. BTW
    Op voorraad
    In winkelwagen
    Yealink UH33-USB

    Plug & Play headset met HD audio kwaliteit. Aansluiten via USB of 3.5mm jack.

    89,00 Incl. BTW
    Op voorraad
    In winkelwagen
    Man & Machine Mighty Mouse

    Éénvoudig te reinigen muis voor in de zorg

    149,00 Incl. BTW
    Op voorraad
    In winkelwagen

    Digitaal samenwerken

    Online samenwerken is in de huidige digitale wereld niet meer weg te denken. Digitaal kent ook veel voordelen, zoals de flexibiliteit om te werken waar en wanneer je maar wilt. Wordt er in jouw bedrijf ook veel digitaal samengewerkt of ben je op zoek naar de beste tools en benodigdheden om digitaal samen te werken met jouw team? Dan zit je bij Beamerexpert goed! Op deze pagina vind je alle benodigdheden om van digitaal samenwerken een succes te maken.

    Wat zijn de voordelen van digitaal samenwerken?

    Thuiswerken wordt steeds populairder en in sommige gevallen is het zelfs noodzakelijk. Dat is ook geen vreemde ontwikkeling. Thuiswerken kent immers ook veel voordelen:

    Kosten en tijd besparen (voor zowel de werknemer als werkgever)

    Er zijn geen reiskosten meer en je hebt geen last van lange reistijden. Bovendien is er minder kantoorruimte nodig.

    Effectiever werken

    Onderzoek toont aan dat veel werknemers productiever zijn wanneer ze flexibel kunnen werken. Het blijkt zelfs dat we doorgaans 13% effectiever zijn bij thuiswerken.

    Minder ziekmeldingen

    Soms voelen mensen zich niet helemaal fit, maar nog niet beroerd genoeg om zich ziek te melden. Denk hierbij aan een verkoudheid of blessure. Werknemers die thuis mogen werken melden zich minder vaak ziek, omdat ze thuis op hun gemak verder kunnen werken in dit soort situaties.

    Motivatie werknemers 

    Wanneer bedrijven thuiswerken toestaan, dan kunnen medewerkers zelf bepalen hoe laat ze beginnen. Ze nemen pauze wanneer ze hier behoefte aan hebben en worden minder vaak gestoord door collega’s. Hierdoor wordt de concentratie uiteindelijk verhoogd en halen medewerkers meer voldoening uit het werk.

    Wat heb ik nodig om digitaal te samenwerken?

    Wanneer iemand vaker thuis werkt dan op kantoor, dan kan het dagelijks contact met collega’s daaronder lijden. Om dit te voorkomen moet de werkplek thuis voorzien zijn van een goed bureau, stoel, monitor en een snelle internetverbinding. Daarnaast zijn er nog een aantal randapparaten die thuiswerken voor zowel de thuiswerker als het team thuis aanzienlijk beter maken. Om de ideale thuiswerk set-up te creëren en zo even efficiënt te werken als op kantoor, zijn de juiste tools dus essentieel.

    Met onze producten voor samenwerken kan je moeiteloos professioneel communiceren met jouw collega's en klanten via webcam, videobellen of met complete vergadersets. Bekijk de verschillende benodigdheden hieronder!

    Webcams

    Als je veel digitaal vergadert met jouw team of met een klant, dan is het aan te raden om een webcam aan te schaffen. Externe webcams geven scherper en beter beeld dan ingebouwde varianten. Hierdoor zie en begrijp je elkaar beter.

    > Bekijk hier onze webcams die speciaal geschikt zijn voor digitaal samenwerken

    Headsets

    Een headset is aan te raden als je gedurende de dag veel belt en online vergadert. Daarnaast is een headset ook ideaal wanneer je thuiswerkt. Met een headset houd je namelijk jouw handen vrij tijdens het bellen. Hierdoor kunt u onder andere gemakkelijk aantekeningen maken. Daarnaast zijn headsets tegenwoordig meestal uitgerust met noise cancelling waardoor geluiden van buitenaf gedempt worden.

    > Bekijk hier onze headsets

    Zakelijke chat software

    Wanneer jij en jouw collega’s geregeld thuiswerken, dan is regelmatig contact van essentieel belang. Wij raden je aan om hiervoor gebruik te maken van een zakelijke chat software, zoals Google Hangouts of Slack. Met deze apps kan je digitaal communiceren, maar bijvoorbeeld ook bestanden zoals presentaties met elkaar delen.

    Complete sets voor digitaal samenwerken

    Kies je het liefst voor een totaaloplossing voor digitaal samenwerken? Dan raden wij je aan om een complete set te kopen. In deze set vind je alles wat je nodig hebt voor digitaal samenwerken én thuiswerken. Deze complete set is niet alleen praktisch. Het is tevens voordeliger om de complete set aan te schaffen dan wanneer je alles los koopt.

    > Bekijk hier de complete sets voor digitaal samenwerken

    Digitaal samenwerken? Bestel jouw benodigdheden bij Beamerexpert!

    Wilt je met jouw team digitaal samenwerken? Je koopt alle benodigdheden hiervoor eenvoudig en snel bij Beamerexpert! Als je bij ons een bestelling plaatst, dan reken je altijd af in een beveiligde betaalomgeving. Ook ontvang je een track-and-trace code zodat je precies weet wanneer jouw bestelling wordt bezorgd. 

    Ontvang je graag advies over jouw aankoop? Neem dan gerust contact met ons op of kom langs in onze showroom te Haarlem. Je kunt ons telefonisch bereiken op 023 511 7909. Elke werkdag van 08:30 tot 18:00 kan je ons een belletje geven.

    Vergelijk dit product 0

    Voeg nog een product toe (max. 5)

    Start vergelijking