Samenwerken met uw collega's waar u ook werkt.
Monteer uw Huddly IQ en Huddly Go met deze montagebeugel aan uw display.
Monteer uw Huddly IQ en H...
Deel met meerdere gebruikers content vanaf een smartphone, tablet of laptop naar schermen of videoprojector.
Deel met meerdere gebruik...
Hybride conferentietelefoon voor kleine tot echt grote vergaderruimtes, van 12 tot 20 personen.
Hybride conferentietelefo...
- Al 20 jaar betrouwbaar en ervaren
- Professionele klantenservice
- Originele kwaliteitsproducten
Compacte, hoogwaardige draadloze vergadertelefoon met Bluetooth.
Compacte, hoogwaardige dr...
Tap en start de vergadering of neem deel. Geconfigureerd voor Microsoft Teams.
Tap en start de vergaderi...
Tap en start de vergadering of neem deel. Geconfigureerd voor Zoom met Rally plus camera.
Tap en start de vergaderi...
Plug & Play headset met HD audio kwaliteit. Aansluiten via USB of 3.5mm jack.
Plug & Play headset met H...
USB webcam voor zowel één-op-één videogesprekken als kleine huddle room toepassingen.
...
Geavanceerd Full HD video conferencesysteem met uitstekende beeld- en audiokwaliteit.
Geavanceerd Full HD video...
Eenvoudige webcam voor Windows met 1280x720p, ingebouwde microfoon, 30 fps en 5 Megapixel camera.
Eenvoudige webcam voor Wi...
Optionele tafelbeugel voor de Vaddio ConferenceShot AV bundle
Optionele tafelbeugel voo...
Digitaal samenwerken
Online samenwerken is in de huidige digitale wereld niet meer weg te denken. Digitaal kent ook veel voordelen, zoals de flexibiliteit om te werken waar en wanneer je maar wilt. Wordt er in jouw bedrijf ook veel digitaal samengewerkt of ben je op zoek naar de beste tools en benodigdheden om digitaal samen te werken met jouw team? Dan zit je bij Beamerexpert goed! Op deze pagina vind je alle benodigdheden om van digitaal samenwerken een succes te maken.
Wat zijn de voordelen van digitaal samenwerken?
Thuiswerken wordt steeds populairder en in sommige gevallen is het zelfs noodzakelijk. Dat is ook geen vreemde ontwikkeling. Thuiswerken kent immers ook veel voordelen:
Kosten en tijd besparen (voor zowel de werknemer als werkgever)
Er zijn geen reiskosten meer en je hebt geen last van lange reistijden. Bovendien is er minder kantoorruimte nodig.
Effectiever werken
Onderzoek toont aan dat veel werknemers productiever zijn wanneer ze flexibel kunnen werken. Het blijkt zelfs dat we doorgaans 13% effectiever zijn bij thuiswerken.
Minder ziekmeldingen
Soms voelen mensen zich niet helemaal fit, maar nog niet beroerd genoeg om zich ziek te melden. Denk hierbij aan een verkoudheid of blessure. Werknemers die thuis mogen werken melden zich minder vaak ziek, omdat ze thuis op hun gemak verder kunnen werken in dit soort situaties.
Motivatie werknemers
Wanneer bedrijven thuiswerken toestaan, dan kunnen medewerkers zelf bepalen hoe laat ze beginnen. Ze nemen pauze wanneer ze hier behoefte aan hebben en worden minder vaak gestoord door collega’s. Hierdoor wordt de concentratie uiteindelijk verhoogd en halen medewerkers meer voldoening uit het werk.
Wat heb ik nodig om digitaal te samenwerken?
Wanneer iemand vaker thuis werkt dan op kantoor, dan kan het dagelijks contact met collega’s daaronder lijden. Om dit te voorkomen moet de werkplek thuis voorzien zijn van een goed bureau, stoel, monitor en een snelle internetverbinding. Daarnaast zijn er nog een aantal randapparaten die thuiswerken voor zowel de thuiswerker als het team thuis aanzienlijk beter maken. Om de ideale thuiswerk set-up te creëren en zo even efficiënt te werken als op kantoor, zijn de juiste tools dus essentieel.
Met onze producten voor samenwerken kan je moeiteloos professioneel communiceren met jouw collega's en klanten via webcam, videobellen of met complete vergadersets. Bekijk de verschillende benodigdheden hieronder!
Webcams
Als je veel digitaal vergadert met jouw team of met een klant, dan is het aan te raden om een webcam aan te schaffen. Externe webcams geven scherper en beter beeld dan ingebouwde varianten. Hierdoor zie en begrijp je elkaar beter.
> Bekijk hier onze webcams die speciaal geschikt zijn voor digitaal samenwerken
Headsets
Een headset is aan te raden als je gedurende de dag veel belt en online vergadert. Daarnaast is een headset ook ideaal wanneer je thuiswerkt. Met een headset houd je namelijk jouw handen vrij tijdens het bellen. Hierdoor kunt u onder andere gemakkelijk aantekeningen maken. Daarnaast zijn headsets tegenwoordig meestal uitgerust met noise cancelling waardoor geluiden van buitenaf gedempt worden.
Zakelijke chat software
Wanneer jij en jouw collega’s geregeld thuiswerken, dan is regelmatig contact van essentieel belang. Wij raden je aan om hiervoor gebruik te maken van een zakelijke chat software, zoals Google Hangouts of Slack. Met deze apps kan je digitaal communiceren, maar bijvoorbeeld ook bestanden zoals presentaties met elkaar delen.
Complete sets voor digitaal samenwerken
Kies je het liefst voor een totaaloplossing voor digitaal samenwerken? Dan raden wij je aan om een complete set te kopen. In deze set vind je alles wat je nodig hebt voor digitaal samenwerken én thuiswerken. Deze complete set is niet alleen praktisch. Het is tevens voordeliger om de complete set aan te schaffen dan wanneer je alles los koopt.
> Bekijk hier de complete sets voor digitaal samenwerken
Digitaal samenwerken? Bestel jouw benodigdheden bij Beamerexpert!
Wilt je met jouw team digitaal samenwerken? Je koopt alle benodigdheden hiervoor eenvoudig en snel bij Beamerexpert! Als je bij ons een bestelling plaatst, dan reken je altijd af in een beveiligde betaalomgeving. Ook ontvang je een track-and-trace code zodat je precies weet wanneer jouw bestelling wordt bezorgd.
Ontvang je graag advies over jouw aankoop? Neem dan gerust contact met ons op of kom langs in onze showroom te Haarlem. Je kunt ons telefonisch bereiken op 023 511 7909. Elke werkdag van 08:30 tot 18:00 kan je ons een belletje geven.