Al 20 jaar betrouwbaar en ervaren
Professionele klantenservice
Originele kwaliteitsproducten
Laagste prijsgarantie
Review Logo9,1 op basis van Kiyoh reviews
Hulp nodig? Bel 023-5517909 of vul het contactformulier in
Keurmerk
  • Incl.Excl.
    BTW
  • 0

    Cyber Monday deals met kortingen tot € 1000,- Bekijk ze hier

    Review Logo9,1 op basis van Kiyoh reviews
  • Incl.Excl.
    BTW
  • 0
    Al 20 jaar betrouwbaar en ervaren
    Professionele klantenservice
    Originele kwaliteitsproducten
    Laagste prijsgarantie

    Cyber Monday deals met kortingen tot € 1000,- Bekijk ze hier

    Filters

    Custom price filter title

    Tot

    Merken

    • Toon meer
    • Toon minder

    Afstelling

    Aansluitingen

    • Toon meer
    • Toon minder

    Lichtsterkte

    Resolutie

    • Toon meer
    • Toon minder

    Ruimte

    • Toon meer
    • Toon minder

    Gebruik

    • Toon meer
    • Toon minder

    Samenwerken met uw collega's waar u ook werkt.

    Ben je op zoek naar de beste tools en benodigdheden om digitaal samen te werken met jouw team?
    Filter
    313 producten
    Yealink Yealink VC500 draadloos
    Yealink VC500 draadloos

    Ultieme eenvoud, perfect voor kleine en middelgrote ruimtes

    3.559,00 Incl. 21% BTW
    Op voorraad
    In winkelwagen
    AVer Aver VC520 PRO PoE
    Aver VC520 PRO PoE

    Professioneel conferentie systeem met 4K UHD camera met PoE, HDMI en 16x zoom.

    1.689,00 Incl. 21% BTW
    Op voorraad
    In winkelwagen
    EPOS EPOS EXPAND SP 20
    EPOS EXPAND SP 20

    EPOS EXPAND SP 20, Universeel, Zwart, Zilver, Skype, 150 - 15000 Hz, 150 - 6800 Hz, Bedraad

    299,00 Incl. 21% BTW
    Op voorraad
    In winkelwagen
    • Al 20 jaar betrouwbaar en ervaren
    • Professionele klantenservice
    • Originele kwaliteitsproducten
    Vaddio Vaddio ConfSHOT AV 1 TMIC Bundel
    Vaddio ConfSHOT AV 1 TMIC Bundel

    Bundel met ConferenceShot AV camera en 1 tafelmicrofoon

    2.479,00 Incl. 21% BTW
    Tijdelijk uitverkocht
    Bekijken
    Jabra Jabra Speak 710 MS
    Jabra Speak 710 MS

    Premium draagbare speakerphone met een fantastische geluid voor conferentiegesprekken en muziek.

    249,00 Incl. 21% BTW
    Tijdelijk uitverkocht
    Bekijken
    Konftel Konftel 250
    Konftel 250

    Analoge conferentietelefoon voor vergaderingen met maximaal 12 deelnemers.

    537,00 Incl. 21% BTW
    Tijdelijk uitverkocht
    Bekijken
    Konftel Konftel 800
    Konftel 800

    Hybride conferentietelefoon voor kleine tot echt grote vergaderruimtes, van 12 tot 20 personen.

    1.049,00 Incl. 21% BTW
    Tijdelijk uitverkocht
    Bekijken
    Logitech Logitech TAP Microsoft Teams Medium
    Logitech TAP Microsoft Teams Medium

    Tap en start de vergadering of neem deel. Geconfigureerd voor Microsoft Teams.

    4.989,00 Incl. 21% BTW
    Op voorraad
    In winkelwagen
    Yealink Yealink VC800
    Yealink VC800

    Geavanceerd Full HD video conferencesysteem met uitstekende beeld- en audiokwaliteit.

    8.999,00 Incl. 21% BTW
    Op voorraad
    In winkelwagen
    Yealink Yealink CP960
    Yealink CP960

    IP-conferentietelefoon met touch bediening, bluetooth en ruisonderdrukking.

    549,00 Incl. 21% BTW
    Tijdelijk uitverkocht
    Bekijken
    Evoko Evoko Groupie
    Evoko Groupie

    Groothoeklens met verlichting voor verbeterde helderheid en kijkhoek van uw camera.

    79,00 Incl. 21% BTW
    Op voorraad
    In winkelwagen
    Logitech Logitech C270 HD Webcam
    Logitech C270 HD Webcam

    HD ready camera voor videobellen met uw collega's.

    58,00 Incl. 21% BTW
    Tijdelijk uitverkocht
    Bekijken

    Digitaal samenwerken

    Online samenwerken is in de huidige digitale wereld niet meer weg te denken. Digitaal kent ook veel voordelen, zoals de flexibiliteit om te werken waar en wanneer je maar wilt. Wordt er in jouw bedrijf ook veel digitaal samengewerkt of ben je op zoek naar de beste tools en benodigdheden om digitaal samen te werken met jouw team? Dan zit je bij Beamerexpert goed! Op deze pagina vind je alle benodigdheden om van digitaal samenwerken een succes te maken.

    Wat zijn de voordelen van digitaal samenwerken?

    Thuiswerken wordt steeds populairder en in sommige gevallen is het zelfs noodzakelijk. Dat is ook geen vreemde ontwikkeling. Thuiswerken kent immers ook veel voordelen:

    Kosten en tijd besparen (voor zowel de werknemer als werkgever)

    Er zijn geen reiskosten meer en je hebt geen last van lange reistijden. Bovendien is er minder kantoorruimte nodig.

    Effectiever werken

    Onderzoek toont aan dat veel werknemers productiever zijn wanneer ze flexibel kunnen werken. Het blijkt zelfs dat we doorgaans 13% effectiever zijn bij thuiswerken.

    Minder ziekmeldingen

    Soms voelen mensen zich niet helemaal fit, maar nog niet beroerd genoeg om zich ziek te melden. Denk hierbij aan een verkoudheid of blessure. Werknemers die thuis mogen werken melden zich minder vaak ziek, omdat ze thuis op hun gemak verder kunnen werken in dit soort situaties.

    Motivatie werknemers 

    Wanneer bedrijven thuiswerken toestaan, dan kunnen medewerkers zelf bepalen hoe laat ze beginnen. Ze nemen pauze wanneer ze hier behoefte aan hebben en worden minder vaak gestoord door collega’s. Hierdoor wordt de concentratie uiteindelijk verhoogd en halen medewerkers meer voldoening uit het werk.

    Wat heb ik nodig om digitaal te samenwerken?

    Wanneer iemand vaker thuis werkt dan op kantoor, dan kan het dagelijks contact met collega’s daaronder lijden. Om dit te voorkomen moet de werkplek thuis voorzien zijn van een goed bureau, stoel, monitor en een snelle internetverbinding. Daarnaast zijn er nog een aantal randapparaten die thuiswerken voor zowel de thuiswerker als het team thuis aanzienlijk beter maken. Om de ideale thuiswerk set-up te creëren en zo even efficiënt te werken als op kantoor, zijn de juiste tools dus essentieel.

    Met onze producten voor samenwerken kan je moeiteloos professioneel communiceren met jouw collega's en klanten via webcam, videobellen of met complete vergadersets. Bekijk de verschillende benodigdheden hieronder!

    Webcams

    Als je veel digitaal vergadert met jouw team of met een klant, dan is het aan te raden om een webcam aan te schaffen. Externe webcams geven scherper en beter beeld dan ingebouwde varianten. Hierdoor zie en begrijp je elkaar beter.

    > Bekijk hier onze webcams die speciaal geschikt zijn voor digitaal samenwerken

    Headsets

    Een headset is aan te raden als je gedurende de dag veel belt en online vergadert. Daarnaast is een headset ook ideaal wanneer je thuiswerkt. Met een headset houd je namelijk jouw handen vrij tijdens het bellen. Hierdoor kunt u onder andere gemakkelijk aantekeningen maken. Daarnaast zijn headsets tegenwoordig meestal uitgerust met noise cancelling waardoor geluiden van buitenaf gedempt worden.

    > Bekijk hier onze headsets

    Zakelijke chat software

    Wanneer jij en jouw collega’s geregeld thuiswerken, dan is regelmatig contact van essentieel belang. Wij raden je aan om hiervoor gebruik te maken van een zakelijke chat software, zoals Google Hangouts of Slack. Met deze apps kan je digitaal communiceren, maar bijvoorbeeld ook bestanden zoals presentaties met elkaar delen.

    Complete sets voor digitaal samenwerken

    Kies je het liefst voor een totaaloplossing voor digitaal samenwerken? Dan raden wij je aan om een complete set te kopen. In deze set vind je alles wat je nodig hebt voor digitaal samenwerken én thuiswerken. Deze complete set is niet alleen praktisch. Het is tevens voordeliger om de complete set aan te schaffen dan wanneer je alles los koopt.

    > Bekijk hier de complete sets voor digitaal samenwerken

    Digitaal samenwerken? Bestel jouw benodigdheden bij Beamerexpert!

    Wilt je met jouw team digitaal samenwerken? Je koopt alle benodigdheden hiervoor eenvoudig en snel bij Beamerexpert! Als je bij ons een bestelling plaatst, dan reken je altijd af in een beveiligde betaalomgeving. Ook ontvang je een track-and-trace code zodat je precies weet wanneer jouw bestelling wordt bezorgd. 

    Ontvang je graag advies over jouw aankoop? Neem dan gerust contact met ons op of kom langs in onze showroom te Haarlem. Je kunt ons telefonisch bereiken op 023 511 7909. Elke werkdag van 08:30 tot 18:00 kan je ons een belletje geven.

    Vergelijk dit product 0

    Voeg nog een product toe (max. 5)

    Start vergelijking